2019. február 8., péntek

sos blog, hogy nehogy ne legyen! :D

Jónapot!

:) Nem tudom ki a baglyász, de nagyon lebuktatott, miszerint nem írok le mindent. :D
Tényleg nem.

Hogy egy kicsit pótoljam:
  • Nincs csávóm, (téllegnincs)
  • nem jutott eszembe még mindig hogy mi legyek ha nagy leszek
  • sokat gondoltam ezekben a hetekben Merza Bence barátomra, akivel 1000 éve nem beszéltünk, és ha hazamegyek se fogunk mert valamelyikünk nem fog ráérni. :D 
  • megnézem mostanában egy álmoskönyvben, hogy mit szimbolizálnak az álmokban dominánsan megjelenő dolgok. (ezek elég megnyugtatóak a lelkemben lezajló rezdülésekkel párhuzamba vonva.) 
  • sokat eszembe jutott Balázs, a pusztán egy vándor. Aki ekhós szekérrel járta a világot. Hogy ezt egy kicsit én is megtehetném.
  • elmentem a rugonfalvi cigányokhoz, hátha fonhatnék kosarat velük. 
  • utána egy napig csak az járt a fejemben, hogy 2 kosár kéne a biciklimre és elindulnék..
  •  sokkal nyitottabban szeretnék élni. 
  • Jancsó Miklóssal készült riportokat hallgattam. 
  • kártyaszőttem, mint mindig
  • szerintem én megint haragszom egy-két dologra.. De ez talán a tisztulás jele.. 
  • És szeretnék újra tanulni. így 8 év után hajlandó lennék talán megint.
    Vagyhát.. képes. :D
Azért sok munkája van az embernek magával!

Küldök majd képeket is.. :)

ui: a baglyász fogadok hogy igazából taplász, csak ez már tényleg olyan nevetséges szó, hogy nem merte leírni. :D 



6 megjegyzés:

  1. Na majd a következő évezredben ESETLEG ráérek! Addig is kellemes reinkarnálódást! Amúgy szólj ha hazajossz:)
    MB

    VálaszTörlés
  2. "Aki ekhós szekérrel járta a világot. Hogy ezt egy kicsit én is megtehetném."
    Nem is kicsit teszed... Lehet hogy onnan nem látszik?

    Hogy legyen mit hallgatnod kártyaszövés közben, egy kis közérthető, nagyon érdekes teológiai talpalás, hogy ne fogyj ki a munkából magaddal, és ahová nem ekhós szekérrel kell menni:

    https://drive.google.com/drive/folders/1kNvb76J4JMlL0P7nFUwtSfRVPnZntFM1?usp=sharing

    És minden kedves érdeklődőnek!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm! :)
    Látszik csak minél jobban elindulok annál inkább mehetnekem van...
    Köszönöm az anyagot. :)

    VálaszTörlés